poniedziałek, 8 września 2014

Cześć moje miśki!
Nie mam zupełnego pomysłu na jakiegoś posta tematycznego, więc jeśli ktoś byłby chętny, można podrzucać mi jakieś pomysły :)
Weekend już za nami, poniedziałek z resztą też dobiega końca. Jutro oczywiście dwie pierwsze lekcje to baseny, na które jakoś specjalnie się nie cieszę. Trzeba wziąć dodatkowy plecak, szampon do włosów, gąbkę, mydło, ręcznik i suszarkę do włosów, a ponad to będziemy uczyli się pływać. Oczywiście (tradycyjnie) basen będzie z chłopakami, także jest już czego się wstydzić. Ale damy radę!
Dzisiaj po szkole udałam się na rynek, by zobaczyć pozostałości po Dniach Miasta. Prawie wszystkie karuzele sobie już pojechały, więc myślę, że od jutra będzie można wychodzić na boisko.
We środę organizowana jest wycieczka zapoznawcza nad niedalekie jezioro. Trzeba wziąć swój śpiwór lub kocyk oraz poduszkę. Ja i Ania zgłosiłyśmy się też do robienia ciasta na tę okazję. Dostaniemy za to pięć punktów! Mam jednak nadzieję, że nikogo nie otrujemy (:
Kolejne dni mijają mi błyskawicznie. W szkole jestem praktycznie zawsze do 15:10, a kiedy wracam do domu jest już 16:00. Jem obiad, odrabiam zadania domowe i zaczynam powtarzać sobie tematy. I tak leci mi ten czas aż do 19/20. Dzisiaj muszę jeszcze iść na spotkanie do bierzmowania, co znów odejmie mi pół godziny cennego czasu.
O ile w szkole nie słychać docinek na korytarzach ze strony starszych, to o ile wyjdziesz ze szkoły od razu słychać "Cześć laski" i inne głupie komentarze, byleby tylko nas zawstydzić.
Nawet nie wiecie, jaką ogromną ochotę mam kogoś uderzyć! Kiedy ktoś mi przeszkadza, denerwuje mnie to po prostu po pewnym czasie nie idzie tego wytrzymać i BUM! No ale nic, trzeba dać sobie radę.
A jak Wam idzie nauka i podział czasu?

Zeszyt "INFORMACJI" z którego się uczę :)

Szampon, mydło, gąbka, suszarka, woreczki (śniadaniowe! :D) oraz ręcznik. Wydaje mi się, czy czegoś zapomniałam?

8 komentarzy:

  1. Ja miałam w podstawówce basen,teraz juz nie mam :) (UFFF XD )

    http://helloitsmedzius.blogspot.com/ -----------> obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie się ciesze że nie mam już basenu ;x
    Obserwuję. Było by mi bardzo miło gdybyś pod moim nowym postem szczerze kliknęła w linki. Wiesz że jest to bardzo ważne, odwdzięczam się obserwacją i komentarzami. Jeżeli klikniesz napisz o tym w komentarzu, z góry dziękuję :*

    http://goldxcherriex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez mam basen niestety :(
    może wspólna obserwacja ?:)
    http://fashion-outside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Źle wspominam okres basenu ze szkoły

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już czekam na ferie zimowe.. Mam nadzieje, że szkoła szybko minie :)
    Może jakieś recenzje?

    Zapraszam ♥
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podział czasu nawet ok, gorzej z nauką :(
    http://fajnablonditoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat bardzo lubiłam chodzić na basen, za czasów gimnazjum. A co do podziału i rozplanowania czasu, to mi nie wychodzi, niestety... Miłego wieczorku :)

    http://kalkosia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i niewłaściwe komentarze będą usuwane.
W komentarzu zostaw link do swojego bloga - na pewno tam zajrzę!
Nie uznaję obserwacji za obserwację (:
Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, uśmiech i niewidzialne łapkowanie moich postów, a także za obserwację ♥ Daje to ogromną motywację do dalszego działania :)