poniedziałek, 15 września 2014

(: wszystko o wszystkim :)



Ah, jak zwykle trzeba zacząć kolejnego posta od słów "A teraz trzeci tydzień nauki!".
Witam was wszystkich serdecznie po dość długiej, jak na mnie, nieobecności. Oczywiście zaglądałam na bloga, komentowałam wpisy blogerek, które aktualnie obserwuję i co...?
Na wstępie chciałabym oznajmić, iż coś mnie zmusiło i spotkałam się w McNiesmaku z moją starą przyjaciółką Martyną, która przeprowadziła się gdzieś tam, kiedyś tam. Pomyślałam sobie "A tam. Raz się żyje. Jestem ciekawa, jak jej się powodzi w szkole, a poza tym trójkąciki są teraz modne :)"
I takim oto sposobem przebyłam pół godziny drogi, by pyszny hamburger z frytkami i średnią colą wylądował w moim żołądku, by potem zrobiło mi się niedobrze!
Ale wracając do tematu, którego i tak nie ma...
Już jakoś poznałam w miarę moją klasę, szkołę, nauczycieli i "reguły". Muszę przyznać, że jak na razie jako takich ocen nie mam, chociaż zdążyłam zarobić piąteczkę z niemieckiego. Czyli można uznać, że idzie mi przeciętnie, bo przecież dostała(bym) jedyneczkę z matematyki.
Zauważyłam, że każdy nauczyciel ma swój sposób i pogląd na niektóre sprawy. Np. lepiej nie podpaść nauczycielce fizyki, lepiej nie protestować przeciwko "Weroniczko" pani od niemieckiego.
Również nauczyciele już nas jako tako nazywają, np. pani od polskiego mówi na mnie Weronka, a pani od matematyki Werko :) I kolejny news! JESZCZE nie dostaliśmy identyfikatorów, które powinniśmy nosić, a nauczycielki co chwila się o to upominają (:
Więc to by chyba było na tyle, nie będę się rozpisywała za bardzo. Ja biegnę się uczyć, a do waszej dyspozycji zostawiam pytania :)

Czy w twojej szkole są mundurki/identyfikatory?
Jak mówią do ciebie nauczyciele?
Kto jest najlepszym nauczycielem, a kogo lepiej się wystrzegać?




6 komentarzy:

  1. Po pierwszym zdjęciu myślałam że jesteś z mojego miasta.

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W mojej szkole sa idebtyfikatory, ale tez ich jeszcze nie otrzymalismy ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny blog
    mogłabym prosić o poklikanie? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/09/witam-was-kolejnym-zestawem-ubran.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :) U mnie w szkole nie ma czegoś takiego jak identyfikatory. Te pare tygodni w I gimnazjum minęły całkiem dobrze. Do mnie nauczycielka od j.angielskiego mówi " Pati" :) A reszta to jeszcze nie zapamiętała żadnych imion to czytają z dziennika ;) Najlepsze nauczycielki to pani od Polaka, Religii i Plastyki a najgorsza nauczycielka to ta co uczy ekologii i edb... prawdziwe zło .... !!! ;DD
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://smileandstandup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. na szczęście u nas nie ma mundurków ;)

    Zapraszam : http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ladnie uchwycona codziennosc :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i niewłaściwe komentarze będą usuwane.
W komentarzu zostaw link do swojego bloga - na pewno tam zajrzę!
Nie uznaję obserwacji za obserwację (:
Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, uśmiech i niewidzialne łapkowanie moich postów, a także za obserwację ♥ Daje to ogromną motywację do dalszego działania :)